Is het mogelijjk dat in excel alles zelf schuift?

Ik werk met excel om mijn uren registratie bij te houden. Daarin telt hij zelf de minuten en gewerkte uren op. Maar ik moet steeds regels invoegen om dingen in te kunnen voegen en met een heel drukke dag is dat erg vervelend. Is er een manier om dat het programma het zelf te laten doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

De meest eenvoudige methode is om de optelling boven de uren en minuten te doen. Je telt bijvoorbeeld in cell B1 het totaal van B3:B10000 op. Op B2 staat dan de kolomnaam. Zo omzeil je het probleem. Ook kun je in Excel 2007 een gebied als tabel formatteren, waarbij je steeds een nieuwe regel krijgt. Alles onder de tabel schuift dan automatisch op.
paulus811