Hoe kan ik mijn spelbestanden overzetten naar een nieuwe pc in steam?

Toegevoegd na 17 seconden:
Op een eenvoudige manier.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
7K

Antwoorden (1)

gewoon steam openen op de nieuwe pc ... even inloggen ... dan kun je in de steam winkel alles weer re-downloaden wat je ooit hebt gekocht.

Toegevoegd na 1 minuut:
de meeste steam spellen met een online optie bewaren je voortgang zelf .... mocht je van offline spellen gegevens willen overzetten gewoon de mapjes overzetten

Toegevoegd na 5 dagen:
ja als je oude pc nog op het net aangesloten is ... heeft steam ook een speciale optie om spelbestanden bij hun op te slaan. dan kun je het ook via hun doen met de meeste spellen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De voortgang in een spel word niet gekopieerd. Dat bedoelde ik.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja dat zijn aparte spell mappen ... die zitten verborgen op steam ... als je verborgen mappen aanzet zie je ze zo \Steam\SteamApps\common of steam\steamapps\Username daar staan al je profielen en saves ergens in
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn offline spellen waarbij je aan kan zetten dat Steam de voortgang bewaard (vooral bij recentere spellen). Er zijn offline spellen waarbij je per spel moet bekijken waar de informatie staat. Dat is zeker niet per se in de steam folder. Dat kan ook onder Mijn Documenten staan onder een map als Games of BioWare. Je moet dus even per spel zoeken hoe het zit.