Ik had een laptop windows 7............nu windows 8..kan ik via mijn usb de gegevens wel overzetten op de nieuwe laptop en weer ophalen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja. Windows 8 leest gewoon je gegevens van je USB-stick. En gegevens die je vanaf Windows 8 op je USB-stick plaatst, kun je weer elders lezen.

Je kan beter via Dropbox. 1- Maak een account op Dropbox. 2- Plaats alle bestanden die je nodig hebt op je account in de oude computer. 3- log de dropbox in op je nieuwe computer. 4- Download je bestanden. Dropbox is een cloud service. je kan ook kiezen van andere cloud services zoals Skydrive.

Bronnen:
www.dropbox.com

Geen probleem. Windows 8 gaat exact hetzelfde om met uw data als zijn voorgangers. Dat geld voor harde schijven, usb sticks, Sd-kaarten ( indien van toepassing ) enz. Zowel voor het inlezen als het wegschrijven van data, gaat allemaal precies hetzelfde. Je kan natuurlijk ook gewoon een extra partitie aanmaken en daar je data opslaan http://www.partitionwizard.com/ Dat is wat ik zelf ook gedaan heb, daarnaast parkeer ik alles van die extra partitie op een externe schijf. Dan ben ik dubbel beschermt. Je kan je bibliotheken ( mijn documenten, afbeeldingen e.d. ) ook dusdanig instellen dat deze automatisch al alles naar die partitie wegschrijven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100