Wat betekent in de windows 10 store als je een apppagina aanklinkt 'dit product moet geïnstalleerd zijn op de interne vaste harde schijf'?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het programma mag dus niet op een externe harde schijf geïnstalleerd zijn.

Bij de meeste moderne computers is een harde schijf vast ingebouwd.
Harde schijven kunnen ook extern op de computer worden aangesloten. De gebruikte verbindingen zijn via een USB, FireWire-poort, netwerk etc.

Als je zelf niets aangeeft, worden programma's doorgaans vanzelf op je interne harde schijf geïnstalleerd.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan het wel op een 2de interne harde schijf worden geïnstalleerd?
SimonV
7 jaar geleden
Ja, dat moet ook op een tweede ingebouwde schijf lukken. Als het overigens om Forza Motorsport 6" gaat: die kun je ook op een externe schijf installeren. Klik hiervoor op Start > Settings > Storage. Kies bij ‘New apps will save to’ een externe schijf. https://ar12gaming.com/articles/forza-motorsport-6-apex-how-to-faq