voor windows kun je gratis spamfighter downloaden , is er voor de mac ook zo,n gratis spamfighter ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik werk nu al enkele maanden met MAC, ben zeer tevreden en heb ook weinig last van Spam. Hooguit banjers maar daar kom je denk ik nooit van af (wel speciale MAC spam),
Ook een spamfilter bij Windows heeft hier nooit bij geholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben meer te weten gekomen

Andere antwoorden (1)

Spamfighter/filter is tegenwoordig overbodig
want mail van gmail en hotmail wordt gratis gefilterd en vrij goed ook.
als je dus zeg maar een mailadres als chello telfort ziggo hebt
een, zeg maar, provider specifieke email wordt dat niet gefilterd of stukken minder of met een overbodige betaalversie die je in de maag gesplits wordt
spamfilter werkt ook alleen met een email programma outlook o.i.d
Stap dan gratis over op hotmail of gmail via webmail.
en zet deze in outlook of in dit geval mac mail
er zijn pop settings
als je de mail toch binnen een mail programma wilt bekijken

Maar alsnog een pagina met verschillende opties
al zijn ze naar mijn mening totaal overbodig
capthavoc