dll.bestand in welke map?

Ik weet wel veel, maar niet alles.
Als ik het programma Gimp wil openen, geeft de de computer aan dat het bestand libfftw 3-3.dll ontbreekt. In welke map moet ik deze plaatsen bij Windows 10/ 64 bits?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
5.4K

Antwoorden (2)

Ze staan in c:\Program files\GIMP\bin od c:\progam files(x86)\GIMP\bin.
Installeer GIMP nog een keer en waarschijnlijk is de file weer terug.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Plugins zet je nooit in de programmamap van Gimp tenzij je wilt dat het door iedere gebruiker te gebruiken is maar dan nog is het af te raden.
Mijn antwoord is volgens mij veiliger. http://www.dutchgimpers.nl/index.php?topic=2575.0
SimonV
7 jaar geleden
Gimp installeert dit bestand niet.
Een plugin als MathMap wel.
Maar niet in c:\Program files\GIMP\bin maar automatisch in C:\Users\ etc.
Test: ik heb de versie 2.8 van GIMP + MathMap geïnstalleerd.
Libfftw3-3.dll wordt automatisch in C:\Users\[loginnaam]\.gimp…\plug-ins geplaatst.
Je dient bij MathMap wel aan te geven dat de plugin in de gimp-map 2.8 moet worden geplaatst (in plaats van 2.6).

Bij oudere versies kan de map zijn:
C:\Users\[loginnaam]\GIMP-....\32\bin of
C:\Users\[loginnaam]\GIMP-....\64\bin
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probleem is opgelost, bedankt voor jullie advies.