kan ik temporary files en error reporting ook zelf verwijderen uit mijn computer?

Ik kreeg een bericht van Avast, dat ik bijna 9 GB kan verwijderen aan overbodige bestanden. De grootste hiervan zijn temporary files en error reporting. Om dat te doen, moet ik natuurlijk wel een abonnement nemen op Avast.
Ik heb er even naar gekeken, maar je kan niet met Bancontact betalen. Het is creditcard of Paypall. Creditcard heb ik niet, Paypall vertrouw ik niet en vind ik ook gedoe.
Dus zou ik het graag zelf verwijderd krijgen. maar kan dat? En zo ja, hoe?

7 jaar geleden
in: Software
1.1K
ronron1212
7 jaar geleden
Download de gratis avg en gebruik die.
SimonV
7 jaar geleden
Werkt Ccleaner niet?
https://www.piriform.com/ccleaner/download
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja Ccleaner is het beste opruimprogramma
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Paypal vertrouw je niet? Dat heb ik nog nooit eerder gehoord. Haha.....

Antwoorden (1)

Je kunt deze files ook zelf verwijderen.

"Error reporting"-bestanden staan in C:\Gebruikers\[naam]\AppData\Local\Crashdumps.
Tijdelijke bestanden in C:\Gebruikers\[naam]\AppData\Local\Temp
en in
C:\Windows\Temp

Ccleaner doet het allemaal gratis voor je: vink "Windowsfoutreportages", "Tijdelijke bestanden" en "Geheugendumps" aan.
https://www.piriform.com/ccleaner/download
SimonV