is er een programma waarmee je bepaalde websites/programma's tijdelijk kunt blokkeren?

bijvoorbeeld als je broertje je laptop wil gebruiken om spelletjes op te doen, dat andere sites/persoonlijke programma's het voor een bepaalde tijd niet, zodat je broertje die niet kan gebruiken, maar jij later wel weer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een idee om je cookies + geschiedenis te wissen, zodat broertje niet automatisch wordt ingelogd als hij bv naar facebook gaat?

Het beste antwoord

Op alle (moderne) computers is het mogelijk meerdere gebruikersaccounts aan te maken, zou handig zijn als je broertje dat ook heeft. Dan zou je evt. ook een wachtwoord op je eigen gebruikersaccount kunnen zetten. Bepaalde websites/programma's tijdelijk blokkeren of telkens uitloggen is toch wat ingewikkeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou mijn antwoord zijn! Eenvoudiger, en hiermee blok je gewoon ál je persoonlijke bestanden, programma's, etc., en deel je alleen de dingen die je wilt delen. En is ook vrij makkelijk in te stellen. +!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, kan het broertje lekker doen waar 'ie zin in heeft en hoort 'ie achteraf geen gezeur dat hij bijvoorbeeld iets gedownload heeft. Dank!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wordt mijn computer daar niet veel trager van?
sorry voor late reactie maar hopelijk lees je het nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb op de computer die ik nu gebruik 5 accounts, computer werkt prima! Zal iets langzamer zijn dan jou computer nu, maar 1 account meer of minder zul je nauwelijks merken. En anders kun je het altijd nog verwijderen;). Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Met een paar zeer eenvoudige handelingen kun je website's blokkeren.

Browse naar:
C:\windows\system32\drivers\etc

Nu moet we het bestand hosts openen met kladblok.
Voeg helemaal onderaan toe:

127.0.0.1 www.eenvoorbeeld.nl
127.0.0.1 www.nogeenvoorbeeld.nl

Sla daarna het bestand op. Wil je het weer veranderen, dan haal je het weer weg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bron nog even toegevoegd.

Je kan ook Start > Uitvoeren en in het venster "C:\windows\system32\drivers\etc" plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geheel eenvoudig een extra account aanmaken.
Kan hij rondspoken wat hij wilt.
Geen moeilijkdoenerij, hij zijn eigen bureaublad met zijn dingetjes en jij de jouwe.
Iedereen gelukkig en jij weer rustig.