Ik ben met een tekst bezig in Word 2003 en wil een plaatje aan de rechterkant zetten en tekst aan de linkerkant.

Ik kan nu alleen onder het plaatje typen. Ernaast lukt niet meer. Hoe doe je dat ook alweer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Rechtermuisknop op het plaatje klikken en dan de optie "tesktterugloop" kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het word in deze tutoria nog even haarfijn uitgelegd:

http://computertotaal.nl/article/1821/afbeeldingen-invoegen-en-opmaken-in-word.html
rose
13 jaar geleden
wat je ook kunt doen is een tekstveld invoegen. dan daarvan de eigenschappen openen en tekstomloop bepalen. kun je ook een kader om foto plaatsen (als je dat mooi vindt)