Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een filmpje gemaakt met windows movie maker en nu kan die hem niet opslaan -zie beschrijving-

Ik heb er 5 uur aan gewerkt, dus ik vind het best ***
dit is de melding:

Windows movie maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de opgegeven bronbestanden die in de film zijn gebruikt, nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw.

Genoeg schijfruimte heb ik, en heb het al op verschillende locaties geprobeerd. Daar deden ze het dan ook niet.
Alle bestanden zijn er nog dus ik weet me geen raad meer..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
608

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat een het programma een aantal filmfragmentjes niet meer kan vinden. Heb je tijdens het maken van de film iets met de originele filmbestandjes gedaan (hernoemd, verplaatst)?
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet dat ik weet in ieder geval.
Ik denk heel misschien dat ik een filmpje nodig had en dat ik toen naar Station C ging om naar een ander account te gaan. Daar heb ik toen wel een filmpje vanaf gehaald..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding