Hoe kan ik een overzicht krijgen van alle (alias) gmail adressen?

Ik heb meerdere emailadressen aangemaakt, welke aan een onderwerp gekoppeld is,
Ik geef een voorbeeld:
Stel ik wil een fiets, auto, of een skelter voor de kids) of iets anders wat rijd kopen of verkopen,
Dan gebruik ik: blikopwielen@gmail.com
Of iets op gebied van vakantie of campings
Dan gebruik ik: campinggasten@gmail.com
Maar kan ik ergens bij gmail.com een overzicht of lijst met emailadressen waar ik ook eigennaar van ben krijgen (eventueel met of zonder de verificatienummers)
Bvd, Justin

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (2)

Dit gaat als het goed is automatisch wanneer je uitlogt. Er staat onder "Heeft u hulp nodig?", bij het wachtwoord balkje, "Inloggen met een ander account". Druk dan op Account toevoegen.

Er wordt nu een account toegevoegd aan het lijstje. Wanneer je de volgende keer uitlogt en dan weer inlogt, moeten de accounts er tussen staan. Anders moet je op "Inloggen met een ander account" drukken.

Toegevoegd na 46 seconden:
Wel eerst op inloggen met een ander account drukken voordat Account toevoegen verschijnt natuurlijk! :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet bij instellingen van Gmail gaan al je mail adressen intypen bij account toevoegen + wachtwoord erbij en klaar is Kees