Hoe kan ik Bluestacks installeren op mijn iPad?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.4K
Amadea
7 jaar geleden
Dat kan niet. Bluestacks is alleen voor pc's en laptops. Op de iPad haal je apps uit de App Store.
Amadea
7 jaar geleden
Gezien de vervolgvraag snap je het kennelijk niet. Een iPad is een Appleproduct, en daarom kunnen er alleen applicaties van Apple op draaien.
capthavoc
7 jaar geleden
Waarom wil je bleustack er op hebben ? welke game wil je runnen dan misschien is er een andere oplossing ? in het geval van zeg maar bijv je fallout shelter savegames overzetten of zo helaas dat zal niet gaan.

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Een iPad heeft namelijk iOS (besturingssysteem van Apple) en geen Windows. Bluestacks werkt alleen op Windows.