Ik wil bleutooth gebruiken. Hoe maak ik contact tussen mijn labtop en mijn GSM?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik veronderstel dat je zowel op gsm als op laptop bluetooth hebt.
1) activeer bluetooth op je laptop. Zou normaal mee geactiveerd worden als je wireless wil werken
2) activeer je bluetooth op je gsm.

Dan moet je op je laptop het icoontje bluetooth dubbelklikken. En dan zou je een icoon moeten zien staan om alle bluetooth devices in de buurt op te vragen.

Normaal gezien moet hij dan je gsm detecteren.
Daarna zou je de folders vanop je laptop op je gsm kunnen consulteren en evt. foto's op je laptop stockeren of muziek vanop laptop op je gsm zetten. (maar dit enkel als vb.)

In deze procedure zou het wel nog kunnen dat er een paswoord gevraagd wordt. Dit mag je kiezen maar als dit gevraagd wordt op je gsm, moet je natuurlijk hetzelfde ingeven.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je geen bluetooth op je laptop hebt, kun je een USB stick kopen die dit verzend, en kun je met je mobiel of computer contact zoeken met bluetooth verbindingen in de buurt met een progamma die je bij de USB stickje krijgt

Toegevoegd na 18 seconden:
Succes en hoop dat ik zo voldoende informatie gegeven heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok neem aan dat je een LAPtop hebt.
Maar: Makkelijkste is om de bluetooth op beide te activeren en zichtbaar te maken. Vervolgens maak je met een van de apparaten een link... et voila..

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals de andere voor mijn al vertelde. Bluetooth is een mooie uitvinding alleen de verbindings snelheid is niet zo hoog. Ik heb zelf op mijn printer een BTstickie zitten en kan met mijn gsm direct foto`s uitprinten en muziek luisten met een bluetooth koptelefoon. succes.