Browser die minste hdd ruimte inneemt?

Ik ben opzoek naar een browser die weinig ruimte inneemt.

Toegevoegd na 34 minuten:
Die ondersteund wordt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
(Die ondersteund wordt... Door?) Als je te weinig harddisk ruimte voor een browser hebt dan is je probleem niet je browser maar je harddisk ruimte. Ja, er zijn andere browsers, maar geen enkele browser neemt veel schijfruimte in (hooguit de tijdelijke gedownloade bestanden, de webcache etc. maar die kun je met de Disk Cleanup Wizard opruimen).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sadbunny, ik denk dat er bedoelt wordt of de browser zelf nog ondersteund wordt, Netscape wordt bijvoorbeeld niet meer ondersteund.
SimonV
7 jaar geleden
Ik denk dat veiligheid ook van belang is. Aan een kleine browser met grote veiligheidsgaten heb je weinig.

Antwoorden (1)

De Midori Browser is een lichtgewicht browser die weinig geheugen ruimte inneemt.
En weinig systeem bronnen gebruikt. Geschikt voor bijvoorbeeld een wat oudere PC.
Het is een minimalistische browser, maar wel met tabbladen en bladwijzers.

Toegevoegd na 13 minuten:
Is geschikt voor Windows en andere besturingssystemen.

Toegevoegd na 24 minuten:
Een ander alternatief is Comodo Icedragon, een lichtgewicht broertje van Firefox. Is geschikt voor Windows 8 / 8.1 / 7 / Vista / XP – 32/64 bit, 128 MB RAM and 40 MB Hard Disk Space.