Hoe krijg ik in Firefox het geluid terug bij Youtube en Facebook?

Als ik een filmpje afspeel op Youtube heb ik geen geluid. Ook stopt het filmpje vaak halverwege het spelen (ondanks dat het volledig geladen is).
Dit haperend afspelen komt volgens mij door de nieuwste update.

Maar ik heb dus ook op Facebook geen geluid bij filmpjes. Het ligt niet aan mijn pc, alle Windows geluiden worden wel afgespeeld, iTunes doet het ook, en als ik Youtube in Internet Explorer open werkt het ineens wel!

Hoe zorg ik ervoor dat ik in Firefox weer geluid heb?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb trouwens de nieuwste versie van Firefox, en Windows Vista.
geluid werkte eerst altijd prima, ik heb niks aangepast of nieuw geïnstalleerd.
Afgelopen donderdag werkte het nog, weekend pc niet aangehad, en nu heb ik ineens problemen.

Ritsuka
11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Het klinkt ernaar dat de flash player van firefox problemen heeft.

Download de nieuwste flashplayer voor firefox eens.
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb weleens meegemaakt dat de flash player van internet explorer mijn pc enorm deed vertragen. De flash player van Firefox deed het toen juist normaal. Een downgrade van de flashplayer was de oplossing.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dank je. Zo simpel was het blijkbaar