mijn MAIL programma (Mac) loopt vast, hoe is dat op te lossen?

Bij het binnenhalen van mail loopt hij vast, dwz dat het gekleurde wieltje blijft draaien. Kan het programma niet stoppen.
Heb ingelogd op de webmail en daar is niks aan de hand.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

1) Upgrade je Mac naar het laatste versie - OS X El Capitan.
2) Welke Mac gebruik je, hoeveel RAM geheugen gebruikt je Mac?
3) Heb je programma's open staan?
4) Controleer je Mac op virussen en malware.
5) Maak je Mac regelmatig schoon - CCleaner bijvoorbeeld.

Als je de volgende keer een probleem hebt met je Mac of Windows geef dan altijd om welke versie dit gaat en welke mac je gebruikt > MacBook/iMac.