Voor het leeghalen van een computer, welke mogelijkheden zijn er om grote bestanden extern op te slaan?

7 jaar geleden
in: Software
1.1K
Annswers
7 jaar geleden
wat is de maximale capaciteit van dropbox?

Antwoorden (1)

Meest voor de handliggende:
DVD-R (5GB per stuk)
Writable Blu-ray (50GB)
SD-kaart (tot 512GB)
ext HDD tot 8TB (3,5") of 2TB (2,5")
Cloudopslag

Als je een beetje skills hebt kan je zelfs een HDD even intern inbouwen alles overzetten, en dan heb je een D-schijf, hoef je nooit meer "alles over te zetten". Windows+Applicaties op de C, je bestanden op de D.

Toegevoegd na 16 minuten:
Eenmaal ingebouwd is de overdracht ook supersnel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Annswers
7 jaar geleden
Dank je wel MrTomaat. Helaas mis ik de skills voor inbouwen. Welke cloud beveel je aan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat kan iedereen met een schroevendraaier en de skills om twee stekkertjes aan te sluiten.
https://www.youtube.com/watch?v=swBSpH2tuEQ Welke cloud beveel je aan? Geen zeker niet voor zoiets. Ben je uren bezig. Als inbouwen geen mogelijkheid is zou ik een externe 2,5" externe HDD scoren. met USB3. https://tweakers.net/categorie/334/externe-harde-schijven/producten/#filter:PYxBCsIwEEXv8tcREotWc4CCi666FBchHSSS2jApIpbc3UkFZzO8P2_-iplH4i5QHGGRODwy1C8cZl4kc9n_k0T-It7OKCR3pyF8CNZoreqnpz48YQWyeF2IC3GGXSGCqXuqZ7QHLSOVk3sL7jfUKKp6TfVeLsJe0RzPJ9xKKV8
Annswers
7 jaar geleden
Dank je wel MrTomaat, je hebt me echt geholpen, ik ga zo'n externe HDD aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Later als alles overgezet is kan je voor je belangrijke bestanden dropbox of googledrive bijvoorbeeld gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alleen als je maar een paar gb of glasvezelverbinding hebt is een hdd leegtrekken een slimme optie.
paulus811
7 jaar geleden
Annswers, een externe HDD (neem USB 3.0 als de pc dat ondersteunt) lijkt mij de beste optie. En dan heb je meteen een mooi ding om later een backup op te maken. Neem er dus wel een van dezelfde grootte als de harddisk in de pc Een SD kaart is technisch gezien wel een optie, maar 512GB kost je honderden euro's.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als je toch voor Cloud opslag kijkt. Dan kan ik je Stack aanraden, gratis 1000 GB (1 TB) aan opslag.
Voor mij werkt dit ontzettend goed. En je hebt 500 keer zoveel gratis opslag als bij Dropbox (waar je maar 2 GB hebt).
https://www.transip.nl/stack/