alle verwijderde bestanden in windows 7 worden teruggeplaatst, ook zelfs na het legen van de prullenbak. Hoe op te lossen ?

tekst- en grafische bestanden en favorieten laten zich verwijderen, maar duiken na enkele dagen weer op. Heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om het te verhelpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Laat je pc is scannen door een virusscanner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als U Eraser op de pc installeert komen er bij de prullenbak
enkele EXTRA mogelijkheden bij .
Als U gebruik maakt van één van die mogelijkheden verdwijnt alles,wat U nooit meer wilt/hoeft te zien,want het wordt dan een aantal ingestelde keren "overschreven" O.a de zogenaamde Gütman methode

http://eraser.heidi.ie/

Groet:Zoekertje

U kunt trouwens ook bij het rechts clicken op de prullenbak aangeven,dat deze bij het opnieuw starten door Eraser moet worden geleegd !