battlefield bad company 2 en steam werken niet meer, weet iemand hoe dit komt?

wanneer ik battlefield opstart krijg ik de volgende foutmelding:

|Battlefield: Bad Company 2 werkt niet meer

|er is een probleem opgetreden waardoor het programma |niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en |er wordt een melding gegeven als een oplossing |beschikbaar is.

de foutmelding wanneer ik steam start:

|ERROR

|Steam.exe (main exception): The registry is in use by |another process, timeout expired

ik weet niet of beide problemen iets met elkaar te maken hebben, maar ze begonnen tegelijkertijd.

ik heb, nadat een systeemherstel niet hielp, de computer opnieuw geinstalleerd, ik heb dus ook battlefield en steam opnieuw op de computer gezet.

ook dt heeft niet geholpen.

mijn besturingssyteem is windows 7.

Toegevoegd na 2 uur:
niemand??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

dit heb ik gevonden op steam support:

This issue is caused by a third-party application interfering with the normal operation of Steam - one process which has been identified with this crash is the Tuneup WinStyler Theme Service. Other applications such as BitTorrentDNA have also been confirmed to cause this issue.

Please see the Disabling Background Applications article for instructions on how to disable background applications. If disabling the application does not allow Steam to function correctly, you may want to consider completely uninstalling any applications that you believe may be causing the conflict to test Steam again.

If the issue persists, please see the list of Programs Which Interfere with Steam and Spyware, Adware, and Viruses Interfering with Steam in order to ensure that any programs known to cause issues with Steam are disabled.

kijk eens of je 1 van die programma's staan hebt en wees zeker dat ze uitgeschakeld zijn, start daarna steam weer op.