Met welke videoediter kan ik gezichten blurren?

Met welk programma is dat makkelijk? Ik heb nu een programma dat alleen een gezicht herkent als het vol in beeld is. Ik zoek een programma dat gezichten automatisch blurt, ook van de zijkant.

7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende videoeditors die je kunt gebruiken om gezichten te blurren. Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro X en DaVinci Resolve zijn populaire opties. Al deze programma's hebben tools die je kunt gebruiken om gezichten te blurren.
Bronnen:
5 maanden geleden