Hoe krijg ik mijn talencursus weer aan de praat?

Wil graag mijn Spaans weer een beetje ophalen maar de interactieve taalcursus CD's die ik hiervoor gekocht heb, is voor met mijn huidige laptop niet toegankelijk. (Windows 7). Is er een mogelijkheid om deze CD's alsnog op mijn huidige laptop in te lezen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet doen, wat in het kadertje vermeld staat? Dat lijkt me de enige oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die CD's stammen nog uit de oude XP (of eerder) oer tijd. Contact opnemen met de uitgever? Denk niet dat daar nog eer aan te behalen is.

Antwoorden (1)

Wat je kunt proberen is: rechtermuisknop op het exe bestandje -> eigenschappen -> compatibiliteit - Uitvoeren als.
Selecteer dan een OS zoals bijvoorbeeld XP.