moet je betalen om op skype om naar het buitenland te kunnen bellen?

naar Japan

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op de onderstaande link kun je de tarieven zien. Misschien helpt je dat.
https://secure.skype.com/nl/calling-rates?wt.mc_id=revamp

Antwoorden (2)

Nee, niet als je naar een andere PC belt iig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beetje afhankelijk waar naartoe je wilt bellen: een computer/telefoon met Skype, of naar een vast of mobiel nummer. Van Skype naar Skype gaat over het internet en is ( naast je kosten voor de provider) gratis. Wil je echter naar een vast of mobiel nummer bellen dan zal je beltegoed moeten kopen. Uitzondering wanneer je een office 360 abonnement hebt, dan krijg je 60 minuten beltegoed per maand gratis bij het abonnement.