Wat is het beste alternatief voor Outlook 2016?

Deze werkt helaas niet goed op mijn pc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
3.6K

Het beste antwoord

Goede alternatieven vind ik Em-client (maximaal twee gratis accounts) of Thunderbird.

Toegevoegd na 5 minuten:
Eventueel Windows Live Mail.

Toegevoegd na 16 minuten:
Het beste alternatief lijkt mij Em client:
Het is echt een fluitje van een cent om uw e-mailaccount op te zetten in eM Client. Het programma kan overweg met accounts van Google, Hotmail, Yahoo!, Windows Live, Mac, AOL enzovoorts. Nadat u uw account en wachtwoord hebt ingevoerd worden uw e-mails onmiddellijk netjes geïmporteerd. Meer hoeft u niet te doen. De interface van het programma ziet er vergelijkbaar uit met die van andere e-mailprogramma’s, waardoor u onmiddellijk onder de knie hebt hoe u de meest gangbare opties instelt. Bovendien is het erg eenvoudig om contacten uit andere adresboeken te importeren. eM Client kan bijvoorbeeld overweg met contactbestanden uit Outlook (Express), Windows Address Book, vCard (vcf) en Google. Het is zelfs mogelijk om al uw Facebook-vrienden in uw adresboek te importeren.
Dankzij de herkenbare interface hebt u het programma snel onder de knie.
Een erg sterke troef van eM Client is de Sidebar. Hierin krijgt u een duidelijk overzicht van uw adresboek, recent verstuurde e-mails en bijlagen. Andere sterke punten van dit programma zijn de verschillende beschikbare opties die niet vaak terug te vinden zijn in gelijkaardige gratis programma’s. Het is bijvoorbeeld mogelijk om de ene handtekening te gebruiken voor e-mailberichten die u zelf opstelt en de andere voor e-mails die u beantwoordt. De ingebakken IM-functie is ook handig. Net zoals de kalender: deze is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Bovendien kunnen andere kalenders, Google Calendar of iCalender bijvoorbeeld, vlekkeloos geïmporteerd worden. De mogelijkheden van de eM Client Calendar zijn eindeloos.

http://www.emclient.com/
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, zien er alle drie goed uit. Ga ze even alledrie uitproberen :)