Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

GPS aan iphone, is er een app,tool,tweak o.i.d. die er voor zorgt dat je gps altijd aanzet ? dit in verband met een eventuele diefstal? Groet vincent

is het mogelijk dat er een tweak voor de iphone is (jailbreak) die er voor kan zorgen dat je gps altijd weer aanzet ? ivm als je iDevice gestolen word, het zou het eerste zijn wat ik zou uitzetten samen met het internet, zodat je het apparaat altijd via internet terug te vinden is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb dit gemarkeerd als goeie vraag omdat ik me dat zelf ook wel eens heb afgevraagd. En nee, helaas bestaat dit nog niet. Dit zou wel een heel goed idee zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een app.. Find my iPhone ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, er is geen tooltje voor handen die zorgt dat je Gps 24/7 per week aan staat, en dit moet je ook niet willen ook.
Gps is éen van de grootste stroomverbruikers die je hebt.

Een track en trace op je toestel moet je ook niet willen, niet alleen jij maar een ieder die toegang heeft tot deze gegevens weet dan ook exact waar je bent.
Nu is dat ook wel te doen a.d.h van Gsm masten, wifi e.d.
Maar niet zo nauwkeurig.

Daarnaast, stel de vraag dat het er wel zou zijn, wat wilde je dan met die informatie doen?
Naar de politie?
Zelf oplossen?
De eerste hecht er geen prio aan, het is tenslotte maar een mobieltje.
Dan blijft alleen optie twee over, tja of dat verstandig is.....

Beter is een tool die zorgt dat jij hem op afstand kan wissen zodat er geen misbruik kan worden gemaakt van vertrouwelijke gegevens etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding