Kan je, met norton360, een backup van de ene computer op een andere zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik zou er niet aan beginnen.
Als je onderstaand artikel leest, lees je alleen maar gebruikers met problemen. Wat heb je aan een backup die je niet meer terug kunt zetten?
AWM
13 jaar geleden
als het twee identieke computers zijn, kan je een programma zoals True Image 2010 gebruiken om een backup te maken en deze vervolgens op een andere pc terug te zetten. De hardware van beide pc's moet dan wel dezelfde zijn (zelfde drivers vooral!)