Hoe kan ik 'automatisch antwoorden' voor mijn manager instellen in outlook 2010?

Ik heb alle machtigen maar kan alleen mijn eigen afwezigheid invullen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas Albertjan kunnen zij geen antwoord geven op deze vraag.

Het beste antwoord

Zijn er binnen Outlook twee accounts geconfigureerd: een voor jezelf en een voor je manager? Klik op het tabblad Bestand en daarna op Accountinstellingen en klik vervolgens op Accountinstellingen. Op het tabblad E-mail kun je controleren hoeveel accounts je hebt. Voor een melding 'automatisch antwoord' is het noodzakelijk dat jouw manager een Exchange account heeft. Is dat niet ingesteld, dan zou je handmatig een regel kunnen aanmaken om automatisch een bericht te verzenden na ontvangst.
Als je een afzonderlijk Exchange account van je manager hebt, dan kun je eenvoudig een 'automatisch antwoord' instellen. Per mailaccount kun je deze melding instellen. Je moet daarvoor eerst binnen je Outlook-omgeving het postvak van je manager selecteren zodat je zijn mails kunt inzien.
Klik op het tabblad Bestand en daarna op Automatisch antwoorden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je wel, het is gelukt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien wil je hier een toelichting op geven?
Hoe zijn je mailaccounts geconfigureerd en welke oplossing je hebt toegepast?