als je een bestand open hebt staan (bewerken), wordt dat dan ook gesynct in de cloud (dropbox bijvoorbeeld)?

Toegevoegd na 1 dag:
tav simonv: dus jouw oplossing werkt ook niet, in ieder geval hetzelfde als de andere clouds?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik ben geen cloud kunnen vinden die open bestanden kan synchroniseren.
Pas als een bestand gesloten is, wordt het gebackupt.
SimonV
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Megacloud doet het weer wel, mits het een keer is ingesteld,
Bij Mega kan je alle betanden / mappen die ingesteld zijn automatisch synchroniseren zodra de computer contact maakt met de server, hierbij kan je ook je telefoon laten mee synchroniseren. (zodra deze verbinding maakt)
Standaard staat deze optie niet aan!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Megacloud kan geen openstaande bestanden synchroniseren.