Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste gratis screen recorder voor games?

Ik zoek een goeie screen recorder om games op te nemen, ik gebruik nu Fraps, Fraps neemt erg veel ruimte in beslag en laat je games laggen. Ik zoek een recorder die minder ruimte in beslag neemt en je games minder laat laggen dan Fraps. Hij moet wel geluid kunnen opnemen.

Toegevoegd na 44 seconden:
Hij hoeft niet gratis te zijn , foutje in de titel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
732
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wil streamen op twich.tv dan raad ik xsplit asn. Een ander goede alternatief in mijn ogen is dxtory, zijn beide niet gratis.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je niks wilt betalen zou ik bandicam of ezvid doen op de mac moet je sowieso screenflow nemen die is heel duur maar je moet het er voor over hebben.
Als je wilt betalen op windows zou ik xplit nemen die word tegenwoordig steeds meer gebruikt.

en voor extra nog mocht je het willen heb je ook een hd pvr van hauppauge voor xbox/ps3 op te nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bandicam is een simpel opneem programma,
En Fraps is een super opneem programma het is echt super kwaliteit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad je ScreenFlow aan. Ik heb zelf een MacBook met ScreenFlow erop. Ik weet niet of ScreenFlow ook op Windows werkt, maar als het werkt, is het echt een aanrader! Er zit standaard editing software bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding