Hoe upload je een html site in Umbraco?

Hallo, ik ben nieuw met Umbraco, en ik wil graag mijn website in Umbraco zetten zodat ik de website kan aanpassen op basis van text, foto's etc.
Als het goed is is dit mogelijk, alleen weet ik niet hoe ik dit kan aanpakken. Ik heb ook al wat onderzoek gedaan op Youtube en dergelijke, maar dat leverde ook niks op. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als ze FTP hebben dan zou ik dat proberen

of gebruik Filemanager (hebben ze bij de meeste hosting wel

Anders moet je het HTML bestand zippen met winrar en uploaden via import website
deze 3 upload manieren kan je gebruiken als je een Cpanel hebt