Hoe krijg ik hotmail werkend op een ipad mini?

Ik krijg steeds de volgende melding als ik probeer in loggen op mijn hotmail op een Ipad:
Login error
Please try again or check your network connection

Internet zelf werkt wel en ik weet 100% zeker dat ik het juiste wachtwoord invoer. Iemand enig idee hoe dit kan? Het is een nieuwe Ipad en het heeft tot nu toe nog niet gewerkt.

11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik heb een Android tablet en die heb ik gewoon gesynchroniseerd met mijn Google acount: werkt perfect.
Maar ik heb ook de Hotmail app.

Die kan je voor een Ipad toch ook downloaden?

Hotmail instellen op de ipad

Stap 1: ga op je Ipad naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda> en klik op Microsoft Exchange. (bestaat er al een account, klik dan eerst op: "voeg account toe")

Stap 2: Vul de onderstaand egegevens in:
•Email: je hotmail email addres
•Domein: laat dit leeg
•Gebruikersnaam: je hotmail email address
•Wachtwoord: Het wachtwoord waarmee je inlogt op je Hotmail account

Dan nog een paar stappen, die worden hier uitgelegd:
http://www.e-mailinstellingen.nl/ipad/68-hotmail-instellen-op-de-ipad.html