Hoe verander je een in Voorvertoning voor Mac aangepaste afbeelding weer terug naar het origineel?

Ik heb tekst toegevoegd op een afbeelding in voorvertoning door de ingebouwde tekstfunctie te gebruiken. Dit was echter alleen tijdelijk bedoeld en ik krijg deze tekst nu niet meer van de afbeelding af.

Alvast bedankt!

8 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Ga in Teksteditor naar Archief -> Vorige versie -> Blader door alle versies.
Rechts kan je dan naar een vorige versie teruggaan en die terugplaatsen. Als je rechts meerdere versies achter elkaar ziet staan, klik dan op de achterste. Dat is de normaal gezien de originele foto.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb per ongeluk 'Teksteditor' geschreven i.p.v. 'Voorvertoning'. Sorry