Bestaat software om snel prive bestanden te verwijderen?

Ik ga mijn computer vanavond weggeven aan een koper. Maar nu staat er wat prive software/bestanden op mijn laptop is er een programma die dit voor mij kan verwijderen. Het mag ook een betaald programma zijn als hij maar echt en goed werkt

Geen ccleaner.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

de beste optie is een nieuwe HD erin zetten dan ben je zeker. om het echt te verwijderen zonder dan geen enkele recovery het terug haalt is vrij lastig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is juist de bedoeling dat het niet meer kan worden terug gevonden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zeg ik, dat is dus vrij lastig t bewerkstelligen. voor 50 euro heb je een nieuwe HD en ben je zeker. weet alleen niet of werkgegeugen ook dingen onthoud of gaat dat via de HD?
Ik zou gewoon alles erafsmijten en terug propere windows erop zetten.

Is er geen cd bij vroeger waarbij je alles terug naar fabriekstoestand kunt zetten? Of heb je geen windows XP/Vista/7 cd meer? Formatteer je schijf en zet er terug windows op.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://computerhulpje.punt.nl/?id=384663&r=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent to te horen op zoek naar Data Wiper software. Dit is volop te vinden. Ik kan het softwarepakket van Brothersoft aanbevelen. Veel succes met het wipen en de verkoop.