Ik heb nu incredimail op mijn pc staan...kan ik daar nog een ander email programma broederlijk naast zetten?

Dus niet dat die 2 met elkaar in conflict komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dit kan. Beide email programma's kijken uitsluitend naar hun eigen account instellingen. Als je in incredimail bijvoorbeeld een account huppeldepupje@xs4all.nl hebt ingesteld en in het andere programma stel je het account huppeldepupje@hotmail.com in, dan gaat dat geen enkel probleem geven. Dit is anders wanneer je in beide programma's instelt dat ze mail van huppeldepupje@hotmail.com moeten ophalen. Het programma dat je dan het eerst aan zet, haalt de mail van de server en het andere programma kan dat dan niet meer. Als je in beide programma's hetzelfde mail adres wil kunnen benaderen, dan moet je in een van die twee of bij allebei instellen dat ze de mails op de server laten staan en dat programma steeds als eerste mails laten ophalen. Maar dat is erg omslachtig en onlogisch. ik denk dat je bedoelt voor twee verschillende email adressen en dat kan dus zonder problemen. Overigens is Outlook niet het meest handige. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ja hoor dat zou zeker moeten lukken. Je kan er bv Outlook bijplaatsen.

Ja dit kan, met bijvoorbeeld outlook.

Ik gebruik pegasua mail er naast. Gaat perfect. Natuurlijk kan outlook ook gewoon, maar persoonlijk vind ik pegasus handiger en gebruiksvriendelijker!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100