Waarom kan ik mijn volume op de taakbalk niet inschakelen?

Rechtsonder op de taakbalk.
Zie foto.

Toegevoegd na 2 minuten:
Via systeempictogrammen kan ik hem niet inschakelen.
De knop erachter staat op utischakelen.

Ten tijde van deze reactie zag ik nog geen foto.
Maar ik heb hem wel geupload.
???

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.7K
fremar
8 jaar geleden
probeer foto bv hier te uploaden en plaats een link:
http://nl.tinypic.com/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welk OS?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Windows (7):
Rechter muisklik op taakbalk open Eigenschappen.
Klik op Aanpassen.. (Systeemvak)
Klik op Systeempictogrammen in- of uitschakelen.
Set Volume op ingeschakeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry, lees je toevoeging net.
Staan er geen uitroeptekens bij apparatenbeheer?
Lijkt er op dat je geluidskaart zoek is dan.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de speakers zijn uitgeschakeld (fotootje staat er nog niet, komt ook niet meer vrees ik ;-) .
Klik met de rechtermuisknop op het speakericoontje en kies 'sounds'.
De linkertab (playback) geeft dan alle mogelijke weergevers in een lijstje.
Klik ergens in het witte gedeelte met de rechermuisknop en vink aan 'Show disabled/show disconnected devices' om uitgeschakelde weergevers (speakers of bluetooth koptelefoon bijvoorbeeld) weer te geven
vervolgens selecteer je de interne speakers van de pc en klik je op 'set default'

Dit ZOU het probleem kunnen zijn, maar wellicht vind je de oplossing elders in het 'sounds' scherm.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Juist dat speaker icoontje staat er niet..
Vaag.
Ik heb het eerder gehad maar weet niet meer hoe het terug moet.
paulus811
8 jaar geleden
Die icoontjes kun je 'uit en aan' zetten via het pijltje links van de icon taakbalk. Geluiden/sounds kun je ook instellen via het control panel/configuratiescherm.