Wat als je cracked adobe photoshop een bestand opslaat werkt het dan nog op de echte Adobe Photoshop?

Bijv. Pre activated/cracked Photoshop/premiere pro een bestand opslaat werkt het bestand dan ook nog op de echte/betaalde versie van adobe

4 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (1)

In elke versie van Photoshop kan je nagenoeg alle extensies opslaan. In deze opslag zitten geen gegevens over een legaal of illegaal programma. Een aantal jaren geleden was het een hetze om gekraakte Photoshopprogramma's uit te wisselen.