Is het noodzakelijk om een bestand van 100 GB te splitsen?

Hallo, allereerst mijn excuses voor de vele vragen die ik de laatste tijd stel. Ik wil alles zo goed mogelijk uitvoeren. Ik heb bestanden van 100 GB die ik wil uploaden over FTPS. Loop ik minder risico op fouten als ik de bestanden splits in 1 GB in plaats van het hele bestand in een keer te uploaden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een uploadsnelheid van 40 Mbit, met verder een stabiele internetverbinding

7 jaar geleden
in: Software
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Van (goede) vragen worden wij allemaal blij :-)
Daar is deze site voor ! Excuses zijn niet nodig.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Klein verzoek: kies achteraf wel even een "Beste antwoord" Dat levert 10 punten op voor de winnaar en die heeft dat wel verdiend, vind je niet ? :-)
Eric1993
7 jaar geleden
@ Ozewiezewoze Dat doe ik zeker, maar dan moet het anwoord wel bij het antwoord gedeelte staan :P

Antwoorden (1)

Ik zou het wel opslitsen. 100gb uploaden duurt dagen. Als in de tussentijd de pc uit valt of internet weg valt kan je weer opnieuw beginnen.

Succes
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Niet met een uploadsnelheid van 40 Mb/s
Dat is in een uurtje klaar.
Eric1993
7 jaar geleden
@stargsm Wat Inekez1 ook zegt, ik heb een uploadsnelheid van 40 Mbit. Maar het is niet in een uurtje klaar, het uploaden duurt 6 uur. Is het niet zo dat als ik het bestand splits ik minder kans heb dat het bestand corrrupt raakt, aangezien 1 GB zo is geupload?