hallo mensen, als ik naar localhost xxamp wil gaan staat er dit ; hieronder .. ik weet me usernaam niet meer weet biemand miss hoe ik die kan vinden ?

http://localhost vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “xampp user”

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry ik bedoelde xampp :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

Dat zit in je .htaccess en .htpasswd bestanden. Maar, dat is alleen een wachtwoord hash, je kunt het wachtwoord daar niet uit lezen, alleen aanpassen. Dus zoek die bestandjes en stop een nieuw wachtwoord in je .htpasswd. Deze kun je aanmaken met de online generator in de tweede link.

Daarna even Apache herstarten denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij kunnen die link natuurlijk niet zien. Die draait bij jou lokaal. Maar de username van phpmyadmin, wat je vermoedelijk ziet, is 'root'. Het wachtwoord heb je op moeten geven tijdens de installatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Wamp is de username root en er is geen wachtwoord.