Hoe krijg ik de miniscule backwards/forwards pijltjes in Opera 10.52 groter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zelfs met een skin lijkt het mij nog niet direct mogelijk. In de bron die hieronder is aangegeven staat "PS: A bug in the skin mechanism prevents "Large buttons" to be activated on back/forward buttons.", dus dan verwacht ik dat het niet eenvoudig mogelijk zal zijn.

Voor zover ik weet is versie 10.52 nog geen officiële release van Opera.

Het valt me trouwens op dat je Opera in het Engels gebruikt, terwijl er ook een Nederlandstalige versie is. Maar misschien heb je daar wel bewust voor gekozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die kun je in principe niet vergroten. Tenzij je een skin gaat maken. Het makkelijks is om te zoeken naar een skin waar ze vanzelf al groter zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 3 andere skins geprobeerd van internet... Overal blijven de knoppen even klein... :(