Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet je instellingen veranderen van Windows Movie Maker?

Hallo allemaal!

Ik heb een filmpje gemaakt op Windows Movie Maker maar als ik het filmpje op full screen wil kijken heb ik niet zo'n balkje waarmee je de tijd terug en vooruit kan doen (ik weet niet hoe het heet ). Kan ik bij de instellingen iets aanpassen om dat balkje wel te krijgen? Of kan dat gewoon niet?

Alvast Bedankt!

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat vooruit achteruit is een edit functie niet een afspeel functie binnen moviemaker
dus nee
ook achteruit spelen zal niet lukken als je het filmpje exporteert
maar dan wordt het wel afgespeeld in standaard windows media speler
of andere speler daar kan je misschien wel dat balkje krijgen.

maar dat is niet live vooruit achteruit spelen
enkel en alleen terugspringen in de tijd het beeld veranderd ook meteen.
(Lees meer...)
capthavoc
8 jaar geleden
In Movie Maker zie je tussen de verschillende fotootjes van de filmstrip een dun zwart verticaal streepje. Dat streepje geeft aan de huidige positie van afspelen. Als je laat afspelen verplaatst dat streepje zich razendsnel over de verschillende fotootjes. Je kunt het streepje ook verplaatsen door ergens in de filmstrip te klikken.
Dit is alleen mogelijk in de bewerking modus. In full screen gaat dat (binnen Movie Maker) niet. Wel kun je in bewerking modus positie kiezen en dan omschakelen naar full screen modus (en omgekeerd). Andere, betaalde, film bewerkingsprogramma's zullen dit waarschijnlijk eleganter opgelost hebben.

Als je het bestand hebt opgeslagen en afspeelt in een media player krijg je wel gewoon een voortgangsbalk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding