Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Logic pro muziek programma

Het programma logic pro heeft mijn intresse opgewekt. Heeft iemand ervaring met deze programma? Is het goed of slecht en waarom?
Thanks!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Coldplay misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
logic pro wordt zo`n beetje door elke professionele producer gebruikt. logic is veruit de beste daw op de markt. maar draait ook alleen maar op een mac.. de mogelijkheden zijn eindeloos en de native plugins zijn van topkwaliteit. there you go.. een goed alternatief is trouwens ableton live..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord hierboven is niet helemaal waar. Volgens mij is Avid op dit moment wel een marktleider! Pro-tools heet hun programma. Werkt erg prettig en is overzichtelijker dan Logic. Vooral voor beginners. Het wordt heel veel (meer dan Logic) gebruikt in professionele studio's. Met de nieuwe pro-tools 9 is het ook niet meer noodzakelijk om een digidesign hardware aan te schaffen. Draait gewoon op elke Asio driver. Ook heeft pro-tools vanaf versie 8 een uitgebreidere assortiment aan pluggins, wat eerder een slecht verkoop punt van hun software bleek. Logic is zeker niet slecht, maar ga vooral ook eens kijken naar pro-tools. Ik werk er dagelijks mee en zou niet meer zonder kunnen! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier vind je misschien wat je zoekt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Logic_Pro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding