Wie weet oplossing voor goed herinstalleren Windows ?

Als gehandicapte (en digibeet) had ik mijn pc na een crash opnieuw laten installeren voor veel geld maar nu blijkt dat er een kopie is geinstalleerd dus zit ik met veel problemen (behalve gelukkig emailen) en ik ben afhankelijk van mijn pc voor sociale contacten

Toegevoegd na 19 minuten:
sorry vergeten te vermelden maar ik heb een packard bell gekocht en daar zit, jammer genoeg, geen installatiecd bij (dus zal ik in het vervolg een pc van pb nooooit meer kopen)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Sorry maar je bent niet echt duidelijk met je vraag.
Wat zijn de problemen ?
Want zo kan niemand je helpen oplossen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kun je niet terug naar degene die het heeft geïnstalleerd? Zo niet, dan moet er toch wel iemand in de buurt zijn die het voor je kan installeren als je zelf de originele installatiecd's nog hebt? Anders zit er weinig anders op dan een Windows versie te kopen en die te installeren, neem je een vista versie dan moet dan toch voor een paar tientjes te krijgen zijn lijkt mij.

Probeer wel je geld terug te krijgen voor de geleverde wanprestatie, want aan een windows kopie heb je (bijna) niets.

Toegevoegd na 23 minuten:
Bij vrijwel alle pc zit de Windows versie voorgeïnstalleerd, dat is niet typisch iets van PB. Soms kun je er voor een gering bedrag wel de cd's bijkopen.

Ook kun je Microsoft bellen als je de productcode nog hebt, je bent vast niet de eerste met dit probleem. Ik vermoed (maar dat moet je zelf even checken) dat als je een legale activerings-/productcode hebt, dat je Windows opnieuw kunt installeren met een cd die ze je toesturen.
paulus811
14 jaar geleden
ja je kunt hem opnieuw opstarten met drie cdtjes van een fabriek dan insteleer je het als je hem heb geinstaleert kun je je progamas erop zetten maar je moet dan nog wel de productie code uitzetten anders vraagt tie dat en het is iritant