Wat is beter op 2gb ram. Win7 32 bit of 64?

Hey. Ik heb een dell latitude d630 gekregen, waar windows 7 ultimate 32 bit op staat.

ik heb uitgevonden dat deze een 64 bits processor heeft, alleen maar 2 gb RAM.

ik heb gehoord dat het voor de processor beter is om 64 bit te draaien. maar hoe zit het met het RAM?

word met 64 bit de laptop langzamer?

wat is beter? gewoon 32 bit blijven draaien, of er 64 bit op gooien?

bedankt!
groetjes, dominique.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou zeker voor 64 bits gaan ook al heb je maar 2 gig je kan er altijd later wat meer geheugen in doen dat is niet zo duur en heel makkelijk er in te zetten zelf jij kan het zolang je maar de het juiste type geheugen koopt probeer deze site eens voor het juiste type geheugen

Bronnen:
http://www.interngeheugen.com/scan/

Windows 64 heeft minimaal 2gb ram nodig om te draaien, maar draait,beter op 4gb. ik zou voor de 32bit versie gaan. je computer draait dan soepel, zonder dat je meer geld moet uitgeven om de computer beter te laten draaien.

Mijn advies: Verhoog naar 4 Gb en hou je systeem op 32 bit. Veel software heeft namelijk een aparte versie voor 64 bit. dat brengt mogelijk weer extra kosten met zich mee en dat is zonde want het verschil tussn die twee bit versies zul je nauwelijks merken. Die 2 Gb extra merk je echter wel. Kontroleer op de site van Dell of je kunt verhogen en wat het daar kost. Vergelijk dit vervolgens met de prijs van de computerboer op de hoek. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100