Ik wil een(te groot) filmbestand uit mijn POSTVAK UIT verwijderen wat met de optie verwijderen niet lukt,hoe kan dit wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

- Sluit Outlook Express af.
- Voor Outlook Express 4 spoort u via de zoekfunctie van de Verkenner alle bestanden *.mbx en *.idx op; de eerste zijn de tabellen, de tweede de indices.
- Voor Outlook Express 5 en 6 zoekt u op dezelfde manier alleen naar de bestanden *.dbx, hierin zijn tabel en index gecombineerd.
- Bepaal welke hiervan voor uw postvak UIT worden gebruikt. Afhankelijk van de taalversie zijn dit 'outbox.mbx/idx' of 'outbox.dbx', respectievelijk 'postvak uit.mbx/idx' of 'postvak uit.dbx'.
- Hernoem deze bestanden, bijvoorbeeld in 'postvak uit.old1' en 'postvak uit.old2'.
- Start Outlook Express opnieuw op. Het programma zal nu een nieuw Postvak UIT maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

heb je gekeken of het programma waarmee je de film hebt gekeken is afgesloten.
is dat niet het geval sluit dit programma en probeer hem opnieuw te verwijderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk shift +delete
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
start even op in veilige moduis en verwijder hem daar .
capthavoc