Asus touchpad werkt niet in windows 8.1. Het is niet de F9 knop. Drivers al meerdere keren opnieuw geinstalleerd.. Wat kan het nog zijn ?

De cursor bevriest of verdwijnt soms gewoon. Hij opent ook automatisch het toetsenbord op het scherm als ik hem heropstart. En van het ene moment op het andere kan het zijn dat alles weer perfect gaat...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik vermoed een loszittende lintkabel. Ik zou m eens naar de lokale computerwinkel brengen.