Marktplaats app apple

Af en toe als ik op de mp app zit dan druk ik iets in en dan gaat je camera aan? Waarvoor is dit wat is de functie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er geen foto mee maken alleen het beeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het plaatsen van advertenties om foto's te maken? Welke iPhone is het?

Antwoorden (2)

Heb je hem gejailbreaked??

Zo ja dan kan het zijn dat je iets in "activator" hebt staan wat je camera activeert met een bepaalde combinatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat heb ik niet;)
Misschien druk je het uitknopje en menu knopje tegelijk in? Bij mij zie je dan een flits als ik bij foto's kijk is er een foto. Van het beeld gemaakt maar dat kan overal