heb ik al mijn bestanden nog als ik m'n laptop met windows 8 upgrade naar windows 10?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, maar ik zou voor de zekerheid toch maar een backup maken!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ligt ook aan hoe je het doet. Als je een verse installatie start ben je alles kwijt. Weet niet of dat kan met een upgrade.
Amadea
8 jaar geleden
Daar kreeg ik vandaag automatisch melding van, dat ik tijdelijk kan reserveren voor een gratis update van Windows 7 naar Windows 10 en dat er een melding komt wanneer dat te installeren is. Dat zal vanaf 29 juli 2015 kunnen, want dan is de nieuwe versie op de markt.

Antwoorden (2)

Het ligt er aan waar je je bestanden opgeslagen hebt.
Heb je ze opgeslagen op dezelfde schijf als waar je W8 heb staan dan niet, die worden dan nl. overschreven door W10.
Het beste kan je je bestanden extern ergens opslaan (harde schijf, usb stick, geheugenkaart of in de cloud) kan je ze altijd weer terug zetten.
Suc6
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Normaal gesproken raak je bij een upgrade je bestanden niet kwijt. Alleen het besturingssysteem wordt gewijzigd.
Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om backups van al je belangrijke bestanden te maken. Maar dat is altijd van toepassing....