Kan ik directX op mijn windows 8.1 computer krijgen?

Ik heb direct x nodig voor Open broadcast Software maar het lukt mij niet om DirectX te downloaden..

Toegevoegd na 24 minuten:
Als ik directX download zegt hij iets als : je hebt een CAB bestand nodig

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hier kunnen we weinig mee, wat lukt er niet? geeft de computer een foutmelding?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat hoeft ook niet bij windows 8.1. DX staat al op 8.1.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mr tomaat bij mij blijkbaar niet want ik heb het nodig voor obs.. en someone6465 hij zegt zoiets : er ontbreekt een cab bestand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leg eens beter uit wat je doet en waar het exact misloopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mrtomaat hij zegt dat hij bezig is met het downloaden van onderdelen tijdens dat hij het doet zegt hij opeens : Een CAB-bestand dat nodig is voor dei nstallatie wordt niet vertrouwd. Controleer of de servie Cryptographic services ingeschakeld is en of het certifigaat van het CAB-bestand geldig is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als ik dan op oke klik dan staat er : instalitie is voltooid daaronder : De installatie is mislukt. Het enige waarop ik kan klikken is voltooien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stel de Services voor cryptografie in op Automatisch en probeer het programma opnieuw te installeren. Voer de volgende stappen uit om de Services voor cryptografie in te stellen op Automatisch: Start het hulpprogramma Systeembeheer in het Configuratiescherm.
Dubbelklik op Services.
Klik met de rechtermuisknop op Services voor cryptografie en klik op Eigenschappen.
Klik op Automatisch voor Opstarttype en op Starten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://support.microsoft.com/kb/822798/nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mrtomaat ik zie dat Automatisch voor Opstarttype niet?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zult u daar een update van Microsoft voor moeten downloaden, in dit geval als het 64 bits betreft, is het deze: