Is het mogelijk om een programma te starren als een ander programma afgesloten wordt?

He t gaat om een .bat-bestand wat een back-up maakt van gamedata van een bepaalde autosimulator-game.

Ik heb Windows 7 Ultimate 64-bit.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Zet het spel voor de regels in het *.bat bestand die de backup verzorgt.
Dus iets van:

@echo off
@Start Spel
C:\Program Files\Autosimulator\Simulator.exe
@Start Backup
Copy /Y * C:\gamedata C:\Backup
Pause

Het spel wordt uitgevoerd en in de batch blijft deze op de regel steken totdat
het spel beëindigd wordt en loopt het batch bestand door tot de regels die
de backup verzorgen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blijft Steam overlay wel werken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk het wel...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas werkt de Steam-overlay niet, wat kan ik nu nog proberen? Zonder overlay werkt wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen idee wat je met Steam-Overlay bedoelt...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit: https://www.google.nl/search?q=steam+overlay&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=O0QxVarhMM2R7AbC-oG4CQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1440&bih=795. Dat is een menu waarmee je bijvoorbeeld screenshots kan maken van de game of op het web kunt browsen, dan hoef je de game niet te verlaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Roep je die overlay ook aan met een *.exe? Anders zou je in plaats van rechtstreeks dat spel in je batch te plaatsen de excutable van overlay kunnen gebruiken...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik heb het niet helemaal volgens jou antwoord gedaan, maar ik heb het wel gebruikt om eerst een back-up te maken en de game daarna te starten met de overlay. Het is dus gelukt. Nogmaals bedankt!