Origineel programma op USB Probleem, wie kan mij helpen?

Ik heb zojuist een officieel software cd gekregen voor auto theorie helaas heb ik geen cdrom lezer maar alleen een USB ter beschikking, dus ik heb geprobeerd maar krijg het volgende probleem toen het programma geïnstalleerde was:

No disc: please make sure the original disc is inserted into a drive and can be accessed by the computer. Restart the application and try again.

Wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je zou kunnen proberen op een andere computer een iso image van de CD te maken. Zet deze iso image op de USBstick. Vervolgens kun je de ISO op een virtuele DVD rom speler te mounten. Ik heb op het ogenblik Daemon tools, maar er zijn legio mogelijkheden om virtuele CD's/DVD's te laden. Even googlen op DVD image, ISO virtual en free software zou het moeten doen.