Hoe schakel je de functie uit dat als je met iphone 6 dubbel tapt dat het scherm omlaag gaat?

Dag,

Als je 2 maal tapt (niet klikt) om de home button van de iPhone 6/6 plus dan komt het scherm ietsje omlaag zodat je overal bij kunt.
Hoe schakel je dit uit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.6K
paulus811
9 jaar geleden
Ik hoop op een antwoord, want het irriteert me.

Antwoorden (2)

Niet. Er is geen manier om het uit te zetten. Niet twee keer tikken is de enige oplossing hiervoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Instellingen -> Toegankelijkheid -> Bereikbaarheid uitschakelen